zaterdag 15 januari 2011

Harrie Winteraeken twittert (zo nu en dan)

Het is er dan toch van gekomen. Na een jaar of vier bloggen en een jaartje of wat LinkedIn ben ik sinds kort ook actief op het sociale medium Twitter. Dat is even wennen voor mezelf, want ik moet me nog de stijl aanwennen. 140 tekens is erg kort. Maar ik heb wel al door dat je daar ook een link in kan stoppen naar bijvoorbeeld een publicatie in mijn weblog Harrie Winteraeken online (www.hwinteraeken.blogspot.com). Dan zie ik het maar als het ‘meer bekend maken van wat ik toch al kwijt wil’.
Mochten er mensen zijn die me willen volgen, dan beloof ik bij voorbaat dat ik niet veel berichtjes zal sturen en al zeker niet van die flutberichtjes. Zo van nu doe ik dit en nu doe ik dat. Niet dus. Mijn lage frequentie wordt gewaarborgd omdat ik niet twitter via de telefoon maar alleen via de computer. Ik heb namelijk al door dat als je veel personen volgt, dat er per persoon niet zoveel berichten nodig zijn.
En zijn er mensen die graag door mij gevolgd willen worden, geef dan maar een seintje.

Geen opmerkingen: