woensdag 28 maart 2007

Introductie Vanaf de zijlijn

Voor u licht de eerste uitgave op van Berichten van Harrie Winteraeken Vanaf de zijlijn. Het is mijn nieuwe e-mail nieuwsbrief. Het had ook EI kunnen heten, want wie mij een beetje kent, weet dat ik graag schrijf en dat ik regelmatig “mijn ei kwijt moet”.

Ik wil zo nu en dan mijn mening, commentaar en/of advies geven. Dat doe ik vanaf nu Vanaf de zijlijn. Een beetje als politicus buiten dienst of met de vut. Dat is op zich wel makkelijk praten, niet zelf op het speelveld actief zijn. Maar de coach staat ook niet op het veld en een coach is toch ook een respectabele functie? Misschien een beetje te pretentieus, maar ik wil met mijn stukjes een beetje “samenlevingscoach” zijn. En eigenlijk hoop ik dat mijn stukjes meestal ook aardig en interessant om te lezen zijn.

U bent mijn lezerspubliek. Omdat u voorkomt in mijn e-mail adressenbestand. U wordt nu door mij uitgenodigd om een vanzelfsprekend gratis abonnement op Vanaf de zijlijn te nemen. Maar als u er geen behoefte aan heeft, geef dan alsjeblief een seintje naar hwinteraeken@hotmail.com. Dan stuur ik het gewoon niet meer naar u toe. Echter, als u denkt dat er meer mensen belangstelling hebben, stuur Vanaf de zijlijn gerust door. Overigens zijn veel van mijn schrijfsels ook te vinden op mijn weblog www.hwinteraeken.blogspot.com.

Geen opmerkingen: